2013. április 25., csütörtök

Roston csirke naturella zöldfűszeres ízesítéssel




Hozzávalók:
reszelt répa
reszelt káposzta 
reszelt lila káposzta
pár szem koktél paradicsom
kígyó uborka 
öntet gyanánt egy kis natúr joghurt
egy szelet csirkemell filé
reszelt sajt
vegeta naturella zöldfűszeres szárnyashoz

Az ötlet onnan jött, hogy ettem volna roston sült csirkét. Nézelődtem, és szimpatikusnak tűnt a naturella fűszercsaládból a szárnyashoz való fajta. Gondoltam kipróbálom. A salátát összeállítottam, majd a joghurttal leöntöttem. A csirkemellet kis olívaolajjal megkentem, majd megszórtam a fűszerkeverékkel. Hirtelen kisütöttem, és még forrón megszórtam reszelt sajttal, ami gusztán ráolvadt. Igazán kiadós, és nagyon friss ebéd volt. :) 
A naturella fűszerkeverékekkel kapcsolatban csak annyit, hogy csak természetes alapanyagok felhasználásával készülnek, ezért szívesebben használom őket, mint a többit. Lehet, hogy semmivel sem egészségesebbek, vagy a másik sem kevésbé az, de engem megnyugtat a tudat. :D És amúgy kimondottan finomak! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése