2013. július 7., vasárnap

Spárgás zöldsaláta

Spárgám volt itthon, amit nem szerettem volna hőkezelni, amúgy is abból indultam ki, hogy a nagy melegben jól esne egy könnyű, mégis hűsítő saláta. Arányokat nem írok, hiszen ízlés dolga, ki miből szeretne többet-kevesebbet, elrontani meg nem igazán lehet. A képen látható adag kb. 2 főnek elegendő, igazán laktató és támpontként jelzem, hogy negyed jégsali volt az alapja.

Hozzávalók
jégsaláta
fehér spárga nyersen
paradicsom
kis feta 
kevés apróra vágott olajos magvak
alma

A fentieket összekockáztam/karikáztam és elkevertem. Szerintem póréhagyma v. újhagyma is mehet akár bele, de anyukámnak ég tőle a gyomra, így most kihagytam, de nem is hiányzott belőle.  

Öntethez: egy citrom leve, reszelt héja, kevés olivaolaj, amibe friss bazsalikomot turmixoltam. Talán ettől lett olyan frissítő.

Hasznos pár órára a hűtőbe tenni, mert akkor lehül az egész, és forró nyári napokon is jól esik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése