2013. december 26., csütörtök

Sült zöldségek jénaiban

sütés előtt
Egy baráti partira hozott hasonlót Debi barátosném, bár ő sült csirkecombokkal hozta, de akkor nagyon megízlett. Sosem gondoltam volna például, hogy a céklát is lehetne ilyesmire használni. Az összetevők szabadon variálhatók, én is azt tettem bele, amit a hűtőben találtam, és amiről úgy gondoltam csak fokozhatja az ízgatást! Nekem nagyon bejött, sajttal egytálételként szolgált, de természetesen köretként is tökéletes. Egészen más az íze, mintha serpenyőben készülne.


más összesülve






Hozzávalók (min. 3 fő részére bőségesen elég):
1 padlizsán
2 lilahagyma
1 nagy vöröshagyma
4-5 gerezd fokhagyma
1 cékla
1 nagy répa
2 paradicsom
4-5 fej gomba
himalája só
provánszi fűszerkeverék

tálaláskor kis reszelt sajttal




A fentieket nagyobb kockákra vágtam, a hagymát félbe, majd karikákra, a répát szintén. Az egészet olajsprével kifújt jénaiba helyzetem, picit sóztam, ill. adalékmentes provánszi fűszerkeverékkel fűszerztem, és készre sütöttem 180 fokon. Pontosan nem rémlik mennyi időt vett igénybe, m. közben vagy 2-3 süti is sült még. Kb. 1 óra lehetett, m. hideg sütőbe tettem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése